top of page

המרכז למטייל מרוקו

לפני כחמש שנים עוד גרתי באירופה, במצטבר כמעט 10 שנים שהעברתי באנגליה בעיקר ובעוד מדינות כמו צרפת, שוויץ, רומניה ועוד מדינות נוספות מחוץ לאירופה כמו דרום אפריקה, אוסטרליה, ניו זילנד, ארצות הברית, פנמה ועוד.

צברתי המון ניסיון בתור אדם שחי ובונה את עצמו לבד בחו"ל, ונחלתי הרבה הצלחות וגם הרבה אכזבות אבל שום דבר לא הכין אותי להגעה למרוקו שזה משהו שבאמת לא ציפיתי שיקרה ולא דמיינתי או תיארתי לעולם.


מי היה מאמין שבסופו של דבר המקום שהכי ארגיש בו בבית ובטוח יהיה מרוקו. ודווקא כאן יוולד בני הראשון קאי, ודווקא כאן, יהיה לנו כמשפחה את איכות החיים הכי גבוהה וההרגשה הכי בטוחה שיש.


אז כן, אני חצי מרוקאי אומנם, אבל בחלומות הכי פרועים שלי לא הייתי מאמין שכאן אני אצמח הכי הרבה.

לפני כשנתיים במקביל לעסקים השונים שלטובתם הגעתי למרוקו, פתחתי קבוצת פייסבוק בשם מרוקו למטייל הישראלי. בהתחלה הרעיון היה רק לתת אינפורמציה ולעזור לאנשים לקבל מידע על מרוקו, ובעקבות קשרים שיצרתי החלטתי שהגיע הזמן שישראלים ידעו שאפשר לטייל במרוקו גם עצמאית ולא רק באמצעות טיולים מאורגנים שעד לאחרונה הדעה הרווחת הייתה שזו הדרך היחידה.


בלי לשים לב, צמח וגדל לי בין הידיים עסק, ובתור איש עסקים שמבין לאן הרוח נושבת כבר התחלתי לפנטז על כל מיני דברים: פתיחת ריאד לישראלים, מסעדות, בניינים ומה לא. בנתיים, המשכתי בעסקיי ונתתי לעסק להתגלגל מפה לאוזן ולתת שירות אישי וצמוד לאנשים לבניית מסלול, סידור ויזה למרוקו, התאמה של מלונות ובעצם הגעתי למצב שתוך זמן קצר אני מוציא כמעט 200 טיולים בשנה. טיולים מכל הסוגים: טיולים מאורגנים, טיולים פרטיים, טיולים לדתיים עם אוכל כשר, טיולי יוקרה, זוגות לירח דבש, חתונות, בר מצוות, ימי הולדת, שורשים, טיולים לסוכות ופסח כולל ארגון ליל הסדר, ובעצם הגשמתי הרבה חלומות להרבה אנשים ופתחתי דלת לאנשים שלא דמיינו שבכלל אפשר לטייל במרוקו בקלות רבה כל כך.


על הדרך, הבנתי, שמה שבאמת חסר פה במרוקו זה כמו מרכז למטייל, כזה שיש בבנגקוק בתאילנד שעוד כשטיילתי שם ב-2006 אחרי הצבא רק נפתח. היום כולם מכירים, הם הפכו לאימפריה, עם סניפים בכל תאילנד, מסעדות ומה לא.

אז כמו שאני הייתי החלוץ בלחשוף את האפשרות ברשתות החברתיות שבמרוקו אפשר לטייל עצמאית, אני גאה לומר שאני היום גם החלוץ עם פתיחת המרכז למטייל הראשון מסוגו במרוקו במרכז מרקש במרוקו.

לכאן אנשים יכולים להגיע, לסגור רכבים להשכרה, נהגים, אוכל כשר, טיולי כוכב, בניית מסלול, מלונות, ועוד ועוד. המרכז גם מאוד מתאים לחברה צעירים שאפילו בטיול אחרי צבא ורוצים לצבור אינפורמציה ולטייל ספונטנית, אז במיוחד עבורכם אתם מוזמנים להגיע למרכז ולסדר את כל מה שאתם צריכים, לפגוש עוד מטיילים ולטייל יחד לחסוך עלויות או סתם לשבת ולקרוא חומר על מרוקו שקיים במרכז אם זה ספרים, או מידע אחר.


אני סבור ובטוח שהדבר הולך לתפוס תאוצה וללכת לכוונים נוספים, ועד אז אשמח לקבל אותכם במרכז למטייל שנמצא צמוד לקניון CARRE EDEN בגאליז במרכז העיר מרקש. אתם מוזמנים להגיע גם רק לקפה.






מחכה לראותכם במרכז החדש במרקש,


אלעד דזי


+212605227569

540 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page