top of page

ליל הסדר 2019 במרקש!!!

לקראת תחילת השנה עברה במוחי מחשבה שאולי הגיע הזמן שאארגן אירוע מיוחד לטובת ליל הסדר.

חוגגים ליל הסדר במרוקו
חוגגים ליל הסדר במרוקו

לקראת תחילת השנה עברה במוחי מחשבה שאולי הגיע הזמן שאארגן אירוע מיוחד לטובת ליל הסדר. פתאום שמתי לב שיש לי המון קבוצות שמגיעות באפריל והתחלתי להריץ בראש איך אני בונה משהו אישי ופרטי עבורם. מפה לשם, לאחר ברורים מול שאר מארגני האירועים הרבים במרוקו, הבנתי שהולכים להיות כ-4000 איש שמגיעים מכל העולם, הרוב יהודים מארצות הברית ואירופה. במרקש, אגאדיר, טנג'יר, אל ג'אדידה, וקזבלנקה הולכים להיות אירועים שונים לטובת ליל הסדר ולטובת חג הפסח בכללי. בקיצור, ליל הסדר במרוקו זה חתיכת ארוע עבור יהודים בכל העולם ומן הסתם גם מישראל.


אומנם אני לא אדם דתי, ובכל זאת חשוב לי לעשות את החג כהלכתו ולכן פניתי לרבנים במרוקו לטובת עניין הכשרות, ומצאתי מקום סודי וקסום בחווה של חברה קרובה שהסכימה שהשתמש במקום לטובת האירוע. האוכל יהיה כשר ויבושל בכלים כשרים על ידי מבשלת מוסמכת, והתפריט יהיה מגוון ואיכותי.


כך נולד לו האירוע הראשון שלי במרוקו, אני בטוח שהולך להיות חוויה בלתי נשכחת ושעוד ידברו עליה הרבה, וזה רק פתח לבאות. יש מספר מקומות פנויים עדיין למי שמעוניין לקחת חלק. התמונות והסרטון במיקום הסודי שבו ליל הסדר הולך להיות. ליל הסדר כהלכתו!.



324 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page