top of page

פתיחת ריאד לישראלים במרקש

מטרת העל שלנו היא פתיחת ריאד במרקש בהקדם האפשרי. ריאד זה ישמש כמקום מפגש גם לישראלים בעבור אירועים שונים במרוקו.


...נכון שהריאד הזה יפה
...נכון שהריאד הזה יפה

מטרת העל שלנו היא פתיחת ריאד במרקש בהקדם האפשרי.

ריאד זה ישמש כמקום מפגש גם לישראלים בעבור אירועים שונים במרוקו, וקיבוץ ישראלים ויהודים בכלל לטובת חיזוק הקשר בין מרוקו לישראל. כיום מרוקו וישראל לא ביחסים אדוקים ואין שום קשר פוליטי או מסחרי רשמי, אבל המדינות מתחת לשולחן מיודדות ואכן ישנם פעילות תיירותית בתוך מרוקו של ישראלים ובאופן כללי די אוהבים אותנו במרוקו.

אני הגעתי למרוקו לפני כ-4 שנים במטרה להתעסק בתחום העגלות שבו אני עוסק כבר כ-12 שנה בחו”ל. במסגרת השהות שלי כאן, נולד לי בן, ואני ואישתי גילינו שהחיים במרוקו פשוט מדהימים ואיכותיים.

לא קל אומנם להתמודד עם הביורוקרטיה של המרוקאים, אבל מצד שני הם מאוד נחמדים ואדיבים ומצאנו כאן בית שבו אנחנו יכולים להתקיים לא רק בכבוד אבל גם ברמה מאוד גבוהה.


הרבה אנשים פותחים עיניים בפליאה על המעבר הזה וטוענים שכביכול בישראל קשה ולכן יותר קל להתקיים בחו”ל. אז יש לי חדשות בשבילכם, זה ממש לא יותר קל במרוקו. קודם כל יש את עניין השפה, פה דוברים מרוקאית שהיא דומה לערבית מקצת, וצרפתית, ואנגלית פחות תופס למרות שבמרקש שהיא עיר די תיירותית יותר אנשים מדברים גם אנגלית.


מרוקו כפוטנציאל עסקי בתקופה שאני נמצא בה התפתחה מאוד, מבחינת כמות הבניינים החדשים, הפרויקטים שקמו והעסקים החדשים שכל הזמן נפתחים פה אין לי ספק שיש פה תנופה אדירה בהרבה תחומי עניין: נדל”ן, אוכל, ייבוא, ותיירות.


המון ישראלים מגיעים למרוקו בכל שנה וזה גובר משנה לשנה, החברות הגדולות לא כל כך אוהבות את העניין שאנשים מגיעים למרוקו לטייל באופן עצמאי. אנחנו היינו החלוצים בפתיחת קבוצת הפייסבוק שלנו שגם פתחה את המחשבה להרבה ישראלים לטייל פה עצמאית ומאז אנחנו מספקים שירותי תיירות מלאים במרוקו בתיאום עם חברות גדולות מקומיות ובמחירים אטרקטיביים.


לפנינו שנה חדשה, אנחנו מקווים לפתח את תחום התיירות ובמקביל את שאר תחומי העיסוק שלנו. את הבלוג אנחנו נשתדל לעדכן בתדירות גבוהה ולספר על החיים במרוקו, ועל ההתקדמות בכל נושא פתיחת הריאד שלנו.


כרגע על הפרק אנחנו מחפשים משרדים חדשים במרקש, ומתן מענה במקום למטיילים ישראלים. גיוס עובדים, פיתוח תחום הייבוא בחברה, חברת הבגדים שבבעלותנו, וכל נושא השווק האינטרנטי של מלונות בעולם ושווק אינטרנטי בכלל.


הקבוצה בפייסבוק “מרוקו למטייל הישראלי” היא חלק גדול מההתקדמות של כל מה שעשינו בשנה האחרונה במרוקו ואנחנו מאמינים שזאת רק ההתחלה וצפויות הפתעות רבות. כאן אתם מוזמנים לרשום לנו במידה ואתם מעוניינים לבקר במרוקו ואנחנו נחזור אליכם בהקדם, ולפנות בכל נושא עסקי שרלוונטי למרוקו.

408 צפיות4 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page