top of page

הפנינות החבויות של מרוקו:

לא הרבה מכירים את מרוקו כמו שלי יצא לחוות. במשך השנים שגרתי במרוקו (5 במספר), חרשתי את המדינה מקצה לקצה והגעתי למחוזות ויעדים שהרוב יכולים רק לחלום.


היום, אני עדיין מגיע למרוקו בתדירות גבוהה וממשיך לגלות עוד ועוד, ומופתע מחדש שעדיין יש עוד לגלות, וזה הקסם של מרוקו. היא אינסופית, יש לה צדדים ואזורים שלא תגיעו אליהם בטיול רגיל או מסורתי, והיא תשאיר בכם חותם ללא ספק.


במסגרת מה שאני עושה, אני בונה טיולים פרטיים בתפירה אישית, ומקדיש המון זמן, אנרגיה, וסבלנות שכל טיול יצא מוצלח ותואם לרצונות של המטיילים. אפרט כאן על יעדים מיוחדים במרוקו:


Goulmima:


עיר ברברית קטנה לא רחוק מארשידיה, בעמק הדראע וטאפיללת. במסגרת הטיולים שבניתי היו לי כמה לקוחות שהשורשים שלהם מגיעים משם. בעצם זהו נווה מדבר, המקבל מים מעמק גאריס והרי האטלס לטובת החקלאות באיזור. "הקסאר" הוא אחד מנקודות הציון בעיר, בעצם מבצר המאפיין את העיר, והחומות, מהווים זכר למה שהיה פעם. ניתן גם היום לסייר במלאח מה שהיה הרובע היהודי של פעם. פנינת המדבר הזו למרגלות האטלס מושכת תיירים רבים שמחפשים את מרוקו השונה.




LAGOON OF NADOR:


הלגונה של נאדור נמצאת בין נאדור למובלעת הספרדית מאלייה, לחופי הים התיכון בצפון מזרח מרוקו.

המקום בפיתוח מאסיבי להפוך לריזורט בשנים הקרובות ולמשוך תיירים רבים לאזור. מי שמגיע לאזורים האלה של מרוקו לא יתחרט, ואומנם זה יציאה מהמסלול הרגיל אבל מנאדור אפשר לבקר בחופים מדהימים לאורך הים התיכון, צפונית ודרומית משם.





בקרוב אעלה עוד פנינות חבויות של מרוקו.....


מי שמעוניין לטייל במרוקו האחרת מוזמן לכתוב לי דרך האתר או בקבוצה בפייסבוק "מרוקו למטייל הישראלי".



שלכם,


אלעד דזי






165 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page